Organisch in de lift met Guldmann
Hoe een nieuwe website inspireert om continu te investeren in marketing én blijvend resultaat.
Doelen van Guldmann
Oorspronkelijk is Ergocare bij ons gekomen met de vraag naar een nieuwe website.
Na oplevering van deze website hebben we gewerkt aan de vindbaarheid, zowel organisch als betaald. Resultaat: van een website die niet of nauwelijks vindbaar was naar een website die continu in de top 3-positie van Google staat.
Na de overname door Guldmann is de website ondergebracht in een overkoepelende website. Tijdens deze migratie was het belangrijk dat de opgebouwde organische posities behouden bleven. Doordat er structureel gewerkt wordt aan zowel beheer als verbeteringen, haalt Guldmann haar doelstellingen.
Naamsbekendheid vergroten
Online zichtbaarheid verbeteren
Leads verzamelen via online kanalen
Effectieve inzet van SEO en betaalde advertenties
Een strategische marketingpartner
Behoud van posities na website migratie
Linkbuilding
Over Guldmann
Guldmann, voorheen Ergocare, is de specialist op het gebied van plafondtilsystemen. In 1996 zijn ze vanuit Vennik gestart met de overtuiging dat plafondtilliften de oplossing zijn om fysieke belasting terug te dringen en meer tijd voor zorg te realiseren. Vanaf het begin is het bedrijf importeur geweest van producten van het Deense Familiebedrijf Guldmann.
In 2021 is het bedrijf overgenomen door Guldmann. Het bedrijf richt zich op de ontwikkeling, productie en verkoop van welzijnstechnologie voor mensen met beperkte capaciteiten en hulpmiddelen voor degenen die hen helpen en verzorgen.
Cases
Elke case belicht een belangrijk project of fase in de samenwerking.
Altijd enthousiast en met volle energie. Helpt jouw marketingvraag vertalen naar een goed plan en concrete oplossingen.