Online zichtbaarheid structureel verbeteren
Het besef dat een gloednieuwe website al bezoekers en klanten oplevert, geeft vaak het startsein voor een continue investering in online marketing. Zo ook bij Guldmann. We hebben na livegang van de nieuwe website structureel gewerkt aan organische (SEO) en geadverteerde vindbaarheid (SEA).
De resultaten
Onderstaande resultaten zijn een bereikt door continu en stapsgewijs te investeren in zowel organisch (SEO) als betaalde kanalen (SEA).
Aanpak
Deze aanpak heeft geleid tot verbeterde zichtbaarheid in Google zowel via de advertenties als organische resultaten.
SEO audit en nulmeting
- Identificeren van kansen voor de belangrijke zoekwoorden.
- Analyse van kansen op het gebied van concurrentie en content.
- Vaststellen van technische verbeterpunten op de website.
Optimaliseren van website content
- Aanpassen en creëren van content met de juiste zoekintentie
- Verbeteren van de gebruikservaring op de website met als doel lead generation
- Zorgen voor mobielvriendelijkheid en snelle laadtijden.
Implementatie linkbuilding strategie
- Opbouwen van een sterk linkprofiel met kwalitatieve backlinks.
- Maandelijks aanvullen van het linkprofiel met waardevolle links.
- Monitoren en analyse van de impact van linkbuilding op de posities in zoekmachines.
Cases
Onze aanpak werkt voor steeds meer organisaties.
Hoe we dat voor elkaar krijgen, lees je in onze cases.
Altijd enthousiast en met volle energie. Helpt jouw marketingvraag vertalen naar een goed plan en concrete oplossingen.