Self-service naar het hoogste niveau dankzij het klantportaal MySMT
Een machine die stilstaat kost tijd en geld. En SMT beheert nogal wat machines wereldwijd. Om de klant beter te bedienen, downtime te minimaliseren en efficiënter te werken, hebben we het klantportaal MySMT gebouwd. Een slim centraal en digitaal platform waar zowel klanten als collega’s alles kunnen vinden wat ze nodig hebben.
De resultaten
Het nieuwe klantportaal levert een belangrijke (self) service aan de klanten van SMT. Daarnaast is het samenwerken en communiceren met klanten voor collega's van SMT een stuk makkelijker gemaakt.
Aanpak
Het klantportaal van SMT is in meerdere sprints gebouwd en gedurende 5 jaar doorontwikkeld. Ook nu nog werken we aan updates en breiden we het platform functioneel verder uit.
Flexibel ontwikkelen via agile/scrum
- Vooraf een discovery sprint en meerdere interviews met stakeholders van SMT.
- Samenwerking van meerdere developers en designers onder begeleiding van onze projectmanager.
- Wekelijks sprintoverleg met de product owner van SMT gedurende de bouw.
- Continue oplevering van functionele delen voor optimale flexibiliteit en snelheid.
Data warehouse en koppelingen op maat
- Volledig gebouwd in het Laravel framework (PHP) waarmee maatwerk mogelijk is.
- Back-end koppelingen met verschillende externe systemen (Volvo, Sennebogen) en het interne ERP-systeem van SMT,
- Bouwen van een centraal punt/data warehouse voor het samenbrengen en structureren van alle externe koppelingen.
Continue doorontwikkeling en support
- Meedenken over en realiseren van de digitale roadmap van SMT.
- Vertalen van ideeën naar de juiste inschattingen, stories, epics en projectsprints.
- Structurele inhuur en planning van onze developers voor functionele doorontwikkeling van het applicatielandschap van SMT.
- Continue support voor het borgen van veiligheid en updates.
Wereldwijde GPS-tracking van machines
Elke machine in detail
Papierwerk volledig digitaal
Predictive maintenance
Altijd actuele bestelinformatie
Cases
Onze aanpak werkt voor steeds meer organisaties.
Hoe we dat voor elkaar krijgen, lees je in onze cases.
Voorzien van een strategische blik op techniek. Helpt jou bij het uitdenken en bouwen van de beste technische oplossingen en infrastructuur.