Duidelijke websites die prettig werken en overtuigen
Een website moet veel kunnen, makkelijk werken en er ook nog eens goed uitzien. Daarnaast heb je talloze opties qua bouw en bouwers. Hoe maak je de juiste keuzes en blijft de investering in een nieuwe website rendabel? Door vanuit jouw doelen en gebruiker te denken, bouwen we samen met jou een website op maat tegen een begrijpelijke prijs.
Bedacht en gebouwd vanuit jouw doelgroepen
Meetbaar en impactvol
Gebruiksvriendelijk, koppelbaar, schaalbaar en op maat
Een website ontworpen voor het juiste gedrag
Een website is een kostbare investering die je niet vaak doet. Je wilt dus geen geld verliezen aan verkeerde of onnodige functies en pagina's. Daarom is het belangrijk altijd vanuit de gebruiker te denken.
Onze designers en marketeers bieden je inzicht in de ideale gebruikerservaring (user experience), ontwerpen de juiste pagina's voor je website (user interface) en helpen je aan teksten en visuals die naadloos passen.
Hiermee vergroot je de kans dat bezoekers doen wat jij hoopt dat ze doen, of het nu gaat om de inschrijving op een nieuwsbrief, een sollicitatie, download, aankoop of aanvraag.
Een website die meetbaar is en resultaat levert
Een website is niet klaar als het klaar is. Ook als wij het zelf bouwen. Het is altijd verstandig je website goed te meten na oplevering. Doet je website wat je ervan had verwacht? Weet de gebruiker zijn weg te vinden? Zie je verschil?
Je kunt daarom onze marketeers tijdens of na de bouw invliegen om je hiermee te helpen. Denk aan het opzetten van een goede meetomgeving en een dashboard op maat, krachtige content en effectieve webteksten, maar ook aan zoekwoordenonderzoek en behoud van belangrijke posities en de zoekmachine als het om een sitemigratie gaat.
Een website die schaalbaar en makkelijk te beheren is
We hebben bewust gekozen voor twee soorten CMS die beiden gebruiksvriendelijk zijn. Omdat we bouwen met schaalbaarheid en gebruiksgemak voor de beheerder in het achterhoofd, kun je ook na livegang je website en het CMS eenvoudig uitbreiden met nieuwe pagina's, componenten en functies. Combineer het met de juiste marketinginzichten je speelt optimaal in op het gedrag en de wensen van je bezoekers.
"Potentiële klanten bezoeken graag websites die antwoord geven op hun vraag."
Oplossingen
We bouwen websites en applicaties voor allerlei soorten organisaties en doelen. Hiervoor ben je aan het juiste adres.
Website voor B2B
Voor bedrijven die weten hoe uitdagend het is andere bedrijven aan te trekken als klant.
- Landingspagina’s op maat voor rendabele advertentiecampagnes.
- Relevante content om complexe deals sneller te sluiten.
- Koppeling met je CRM-systeem voor leadopvolging.
- Veilige verwerking van bedrijfsgevoelige informatie.
- Cases van je belangrijkste klanten.
- Technisch op orde voor zoekmachines.
Wij bouwden deze website voor VHM Machinery.
Website voor B2C
Voor particuliere klanten die snel kijken, kopen en weer terugkomen.
- Overzichtelijke en converterende productpagina’s.
- Veilige verwerking van transacties en persoonsgegevens.
- Koppeling met je PIM-systeem voor optimaal gemak.
- Automatische mailflows voor terugkerende klanten.
- Gekoppelde reviews van reviewsites.
- Meertalig voor over de grens.
- Technisch op orde voor zoekmachines.
Wij bouwden deze website voor Otolift.
Website voor werving
Voor krachtige werkgeversmerken en een grotere kans op sollicitanten en medewerkers die blijven.
- Onderscheidende vacatures.
- Je cultuur visueel in beeld.
- Verhalen van je medewerkers.
- Persoonlijke sollicitatieflow.
- Koppeling met je ATS of HR-systeem.
- Eenvoudig vacaturemanagement.
- Landingspagina’s voor de moeilijkst invulbare vacatures.
Meer over een werken-bij website
Wij bouwden deze website voor Van Gelder.
Website voor non-profit
Voor overheden en non-profit organisaties die willen informeren, helpen en gidsen.
- Veilig en betrouwbaar in gebruik
- Digitaal toegankelijk volgens WCAG
- Eenvoudig en gebruiksvriendelijk
- Begrijpelijk en visueel
Wij bouwden deze website voor Regio Zwolle.
Welk CMS past bij jou?
We bieden je twee routes om jouw nieuwe website te bouwen. Afhankelijk van jouw doelen en budget kijken we samen welke route het best bij jou en je bedrijf past.
CMS Webflow
Low-code verlaagt de drempel nog een stukje verder dan Wordpress. Enerzijds door volledig maatwerk webdesign te bieden, anderzijds door benodigde web technieken (code) als Javascript, CSS en HTML volledig te automatiseren.
We kunnen dus een website bouwen zonder code te hoeven schrijven. Dat bespaart veel tijd, mankracht en overleg en zorgt voor een snellere livegang. Wij werken daarvoor met het CMS Webflow.
CMS Statamic
Krachtiger dan Wordpress en meer mogelijkheden dan Webflow. Het CMS Statamic, gebaseerd op het Laravel PHP-framework, is een veilige, betrouwbare en gebruiksvriendelijke keuze voor een code-based bouw. Dit betekent dat er zowel developers als designers aan werken.
Deze route raden we aan in geval van complexere websites of een website met veel maatwerk koppelingen waar lowcode platforms als Webflow minder tot niet in voorzien.
Kenmerk | Webflow | Statamic |
---|---|---|
Prijs | Vanaf € 12.500,- per website. | Vanaf €20.000,- per website. |
Geschikt voor | Statische websites met veel content. | Alle soorten (complexere) websites. |
Webshops | Niet mogelijk. | Mogelijk. |
Zelf content maken | Via paginasjablonen en collecties. | Via een pagebuilder. |
Zelf statische pagina's maken | Niet mogelijk. | Mogelijk via vooraf gebouwde componenten. |
Externe databases | Niet koppelbaar. | Koppelbaar. |
Extra functies en plugins | Mogelijk via o.a. Zapier. | Haast niet nodig, veelal ingebouwd als functie. |
Limieten | Beperkt aantal pagina's en collecties. | Onbeperkt aantal pagina's en collecties. |
Hosting | Buiten EU. | Binnen EU. |
Applicaties in detail
Elke applictie is uniek. De bouw verdient daarom alle aandacht. We bieden je een aanpak die maatwerk combineert met efficiëntie. Daarin staat de eindgebruiker centraal. Zo weet je zeker dat je een applicatie krijgt die echt goed werkt en je geen geld verspilt aan overbodige functies. Hoewel we uitgaan van dit bouwproces, variëren de uiteindelijke stappen per project.
Verkenning
In deze fase staat het begrijpen van jouw doelen en de gebruiker centraal. Van daaruit bepalen we de omvang, bedenken we een plan en krijg je van ons een duidelijk voorstel.
Bouwsteen | Wat we doen |
---|---|
Doelen | Begrijpen en prioriteren van jouw doelen en verwachtingen van een applicatie. |
Doelgroepen | Bepalen van typische gebruikers. |
Platform | Bepalen van het geschikte platform, tooling en externe koppelingen. |
Scope | Bepalen van de omvang, het budget en de aanpak. |
Design / Ontwerp
In deze fase ontwerpen we jouw website en de ideale gebruikerservaring. Daarnaast ontwerpen we op een schaalbare manier. Dat scheelt je enorm in tijd en kosten.
Bouwsteen | Wat we doen |
---|---|
Structuur en core content | Bedenken van de navigatiestructuur en benodigde content. |
Gebruikerservaring (UX) | Onderzoek en ontwerp van de juiste gebruikerservaring en flow. |
Wireframes | Vertaling van core content en UX naar digitale schetsen. |
User interface (UI) | Opmaak van de wireframes en een visuele uitstraling van je applicatie passend bij je merk. |
Designsysteem | Een centraal systeem ontwikkelen voor het bewaken van de huisstijl over verschillende digitale producten. |
Responsiviteit | De applicatie optimaliseren voor verschillende schermgroottes |
Interactie | Bedenken van nuttige animaties en interactieve elementen voor hogere betrokkenheid. |
Toegankelijkheid | Digitaal toegankelijk maken voor mensen met een beperking, zoal kleurenblindheid. |
Development / Functies & Techniek
Is het ontwerp helder, dan bepalen we samen welke functies waardevol zijn en welke oplossing het best aansluit.
Bouwsteen | Wat je krijgt |
---|---|
Authenticatie | Rollen en inlogmethoden voor klanten, leveranciers of interne gebruikers en beheerders. |
Gebruikersinformatie | Vastleggen van informatie van gebruikers, zoals bestellingshistorie, declaraties en urenregistratie. |
Personalisatie | Doelgroepgericht communiceren en presenteren van content |
Koppelingen | Maatwerk koppelingen met ERP, PIM, ATS, ERP en planning- en betaalsystemen. |
Meertaligheid | Internationaal toegankelijke applicaties. |
Dashboard | Visualisatie van belangrijke data en informatie, zoals orders, facturen, voorraad en personeelsinformatie. |
Communicatie | Interactie via tickets, berichten, mails, notificaties en meldingen. |
Configurator | Maatwerk advies of producten dankzij interactief keuzesysteem. |
Automatisering | Elimineren of reduceren van handmatige processen. |
Documentbeheer | Digitaal opslaan en delen van relevante documentatie |
Opmerking | Bovenstaande illustreert wat we vaak bouwen voor onze klanten en is niet alomvattend. |
Marketing
Tijdens de bouw of na oplevering is het mogelijk onze marketeers in te zetten. Dat kan zowel projectmatig als structureel. Onze marketeers helpen je meer uit je applicatie te halen.
Bouwsteen | Wat we doen |
---|---|
Data & Tracking | Koppeling van Analytics, Tag Manager en een dashboard op maat voor inzicht in gebruikersgedrag. |
CRO | Koppeling van tooling voor CRO-inzichten en A/B-testing |
Copywriting | Hulp bij copywriting voor informatieve teksten. |
Visuele content | Infographics, fotografie en video's. |
Opmerking | Bovenstaande illustreert wat we vaak doen voor onze klanten en is niet alomvattend. |
Website in detail
Elke website is uniek. De bouw verdient daarom alle aandacht. We bieden je een aanpak die maatwerk combineert met efficiëntie. Daarin staat de eindgebruiker centraal. Zo weet je zeker dat je een website krijgt die echt goed werkt en je geen geld verspilt aan overbodige functies. Hoewel we uitgaan van dit bouwproces, variëren de uiteindelijke stappen per project.
Verkenning
In deze fase staat het begrijpen van jouw doelen en de gebruiker centraal. Van daaruit bepalen we de scope, bedenken we een plan en krijg je van ons een duidelijk voorstel.
Bouwsteen | Wat we doen |
---|---|
Doelen | Begrijpen en prioriteren van jouw doelen en verwachtingen van een website. |
Doelgroepen | Bepalen en begrijpen van typische gebruikers. |
CMS | Kiezen voor het geschikte CMS: Webflow of Statamic. |
Scope | Bepalen van de omvang, het budget en de aanpak. |
Design / Ontwerp
In deze fase ontwerpen we jouw website en de ideale gebruikerservaring. Daarnaast ontwerpen we alle pagina's en componenten op een schaalbare manier. Dat scheelt je enorm in tijd en kosten.
Bouwsteen | Wat we doen |
---|---|
Structuur en core content | Bedenken van de sitestructuur en elk benodigd paginasjabloon. |
Gebruikerservaring (UX) | Onderzoek en ontwerp van de juiste gebruikerservaring en flow. |
Wireframes | Vertaling van core content en UX naar digitale schetsen. |
User interface (UI) | Opmaak van de wireframes en een visuele uitstraling van je applicatie passend bij je merk. |
Designsysteem | Een centraal systeem ontwikkelen voor het bewaken van de huisstijl over verschillende digitale producten. |
Responsiviteit | De website optimaliseren voor verschillende schermgroottes |
Development / Functies & Techniek
Is het ontwerp helder, dan bepalen we samen welke functies waardevol zijn en welke oplossing het best aansluit. We bouwen daar naast de front-end en back-end van jouw website.
Bouwsteen | Wat je krijgt |
---|---|
Authenticatie | Rollen en inlogmethoden voor gebruikers en beheerders. |
Koppelingen | Maatwerk koppelingen met ERP, PIM, ATS of ERP-systemen. |
Communicatie | Meer interactie via pushmeldingen en chatbots. |
Conversie | Slimme formulieren die je zelf kunt maken en call to action buttons. |
Privacy & Cookies | Juiste verwerking van data en up-to-date cookiemanagement. |
Zoekfunctionaliteit | Gebruiksvriendelijke zoekfuncties met filters en suggesties. |
Hosting & Domeinen | Betrouwbare hosting en domeinnaambeheer. |
Beveiliging & Support | Techniche support voor updates, calamiteiten en bugs. |
Meertaligheid | Internationaal bereik met een website in meerdere talen. |
Betalingsystemen | Koppeling met verschillende providers, zoals IDEAL, Mastercard en Mollie. |
Opmerking | Bovenstaande illustreert wat we vaak bouwen voor onze klanten en is niet alomvattend. |
Marketing
Tijdens de bouw of na oplevering is het mogelijk onze marketeers in te zetten. Dat kan zowel projectmatig als structureel. Onze marketeers helpen je meer uit je website te halen.
Bouwsteen | Wat we doen |
---|---|
Positionering | Advies en een strategie hoe je jouw merk en nieuwe website goed positioneert. |
Data & Tracking | Inrichting van Analytics, Tag Manager en een dashboard op maat voor inzichten en begrip. |
Copywriting | Hulp bij copywriting voor webteksten, blogs, landingspagina's en cases. |
Visuele content | Infographics, fotografie en video's. |
SEO | Vindbaarheid in zoekmachines. |
E-mailmarketing | Geautomatiseerde e-mailmarketing en e-mailflows. |
Leadgeneratie | Identificeren van bezoekers (bedrijfsnamen) op je website om advertenties gerichter te targeten. |
CRO | Koppeling van tooling voor CRO-inzichten en A/B-testing. |
Advertising | Adverteren op social media of via zoekmachines. |
Personalisatie | Doelgroepgericht personaliseren van content. |
Opmerking | Bovenstaande illustreert wat we vaak doen voor onze klanten en is niet alomvattend. |
Klantportaal in detail
Elk klantportaal is uniek. De bouw verdient daarom alle aandacht. We bieden je een aanpak die maatwerk combineert met efficiëntie. Daarin staat de eindgebruiker centraal. Zo weet je zeker dat je een klantportaal krijgt die echt goed werkt en je geen geld verspilt aan overbodige functies. Hoewel we uitgaan van dit bouwproces, variëren de uiteindelijke stappen per project.
Verkenning
In deze fase staat het begrijpen van jouw doelen en de gebruiker centraal. Van daaruit bepalen we de scope, bedenken we een plan en krijg je van ons een duidelijk voorstel.
Bouwsteen | Wat we doen |
---|---|
Doelen | Begrijpen en prioriteren van jouw doelen en verwachtingen van een klantportaal. |
Doelgroepen | Bepalen van typische gebruikers. |
Platform | Bepalen van het geschikte platform, tooling en externe koppelingen. |
Scope | Bepalen van de omvang, het budget en de aanpak. |
Design / Ontwerp
In deze fase ontwerpen we jouw klantportaal en de ideale gebruikerservaring. Daarnaast ontwerpen we op een schaalbare manier. Dat scheelt je enorm in tijd en kosten.
Bouwsteen | Wat we doen |
---|---|
Structuur en core content | Bedenken van de navigatiestructuur en benodigde content. |
Gebruikerservaring (UX) | Onderzoek en ontwerp van de juiste gebruikerservaring en flow. |
Wireframes | Vertaling van core content en UX naar digitale schetsen. |
User interface (UI) | Opmaak van de wireframes en een visuele uitstraling van je applicatie passend bij je merk. |
Designsysteem | Een centraal systeem ontwikkelen voor het bewaken van de huisstijl over verschillende digitale producten. |
Responsiviteit | Het klantportaal optimaliseren voor verschillende schermgroottes. |
Interactie | Bedenken van nuttige animaties en interactieve elementen voor hogere betrokkenheid. |
Responsiviteit | Digitaal toegankelijk maken voor mensen met een beperking, zoal kleurenblindheid. |
Development / Functies & Techniek
Is het ontwerp helder, dan bepalen we samen welke functies waardevol zijn en welke oplossing het best aansluit.
Bouwsteen | Wat je krijgt |
---|---|
Authenticatie | Rollen en inlogmethoden voor klanten, leveranciers, interne gebruikers en beheerders. |
Gebruikersinformatie | Vastleggen van informatie van gebruikers, zoals aankoophistorie, facturen en geleverde producten en diensten. |
Personalisatie | Doelgroepgericht communiceren en presenteren van content. |
Koppelingen | Maatwerk koppelingen met ERP, PIM, ATS, ERP en planning- en betaalsystemen. |
Meertaligheid | Internationale toegankelijkheid. |
Dashboard | Visualisatie van belangrijke data en informatie. |
Communicatie | Interactie via tickets, berichten, mails, notificaties en meldingen. |
Klantenservice | Live contact met de klantenservice of support desk. |
Configurator | Maatwerk advies of producten dankzij interactief keuzesysteem. |
Automatisering | Elimineren of reduceren van handmatige processen. |
Documentbeheer | Digitaal opslaan en delen van relevante documentatie, zoals facturen. |
Zoekfuncties | Gebruiksvriendelijke zoekfuncties met filters en suggesties. |
Conversie | Slimme formulieren voor meer conversie. |
Opmerking | Bovenstaande illustreert wat we vaak bouwen voor onze klanten en is niet alomvattend. |
Marketing
Tijdens de bouw of na oplevering is het mogelijk onze marketeers in te zetten. Dat kan zowel projectmatig als structureel. Onze marketeers helpen je meer uit je website te halen.
Bouwsteen | Wat we doen |
---|---|
Positionering | Advies en een strategie hoe je jouw merk en nieuwe klantportaal goed positioneert. |
Data & Tracking | Inrichting van Analytics, Tag Manager en een dashboard op maat voor inzichten en begrip. |
Copywriting | Hulp bij copywriting voor webteksten, blogs, landingspagina's en cases. |
Visuele content | Infographics, fotografie en video's. |
E-mailmarketing | Geautomatiseerde e-mailmarketing en e-mailflows. |
Leadgeneratie | Identificeren van bezoekers (bedrijfsnamen) op je website om advertenties gerichter te targeten. |
CRO | Koppeling van tooling voor CRO-inzichten en A/B-testing. |
Advertising | Adverteren op social media of via zoekmachines. |
Personalisatie | Doelgroepgericht personaliseren van content. |
Opmerking | Bovenstaande illustreert wat we vaak doen voor onze klanten en is niet alomvattend. |
Dit is hoe we werken
Als je met ons samenwerkt, profiteer je van een aanpak die zich dagelijks bewijst. Deze aanpak helpt je om aan de hand van praktische stappen je bedrijf naar het volgende niveau te brengen.
6 zekerheden
Flexibel partnerschap
We helpen organisaties digitaal volwassener te worden in het juiste tempo. Verwacht van ons goede oplossingen en een flexibele aanpak die past bij waar je nu staat en waar je wilt komen.
Toekomstbestendig en schaalbaar
Ook software wordt vanzelf ouder of is op enig moment toe aan uitbreiding. Daarom denken we altijd een paar stappen vooruit, bouwen we modulair en kiezen we voor tools en platforms die optimaal schaalbaar zijn.
Grip op kwaliteit en oplevering
Naast de keuze voor het Laravel framework en de structuur en betrouwbaarheid die dit biedt, voeren we actief peer reviews tijdens de bouw. Zo borgen we, terwijl we werken, de kwaliteit van ons werk.
De gebruiker boven alles
Functies bouwen die niemand (goed) gebruikt, is weggegooid geld. Daarom is UX-design een essentieel onderdeel van elk product dat we bouwen. In de ontwerpfase onderzoeken en ontwerpen we eerst de ideale gebruikerservaring, voordat we bouwen aan de techniek.
Support met een glimlach
Ons speciale supportteam staat voor jou klaar na oplevering. Zij zorgen ervoor dat je up to date blijft met je platform en helpen je graag met kleine aanpassingen of bugs. Je kunt ze altijd per e-mail of telefoon bereiken.
Transparante communicatie
Gedurende het project heb je altijd een duidelijk aanspreekpunt. Dat kan onze projectmanager zijn of product owner zijn. Daarnaast kun je altijd met ons meekijken in Jira, overleggen bijwonen of met ons samenwerken bij ons op kantoor.
Cases
Onze aanpak werkt voor steeds meer bedrijven.
We delen vooral met je hoe we dat voor elkaar krijgen.
Goede vragen en eerlijke antwoorden
Je wilt zorgvuldig kiezen voor het juiste bureau. Dat snappen we. Daarom hebben we een aantal relevante vragen die we vaak krijgen alvast voor je beantwoord.
We hebben bewust gekozen voor deze twee contentmanagementsystemen. Dat maakt het namelijk makkelijker eenduidig te werken, ons team in te richten en goede service te leveren. Mocht je toch een ander CMS willen, dan kunnen wij met je meedenken welke partner beter bij je past. We hebben meerdere goede webbouwers in ons netwerk.
Dan is dat hartstikke mooi! Je geeft om je website en hebt er over nagedacht. Hoe meer je dat doet, hoe fijner de samenwerking met een bureau verloopt. We doen ons best aan te sluiten bij het kennisniveau en de ambities van onze klanten. Waar nodig vullen we aan en sturen we soms bij. Dat mag je van ons verwachten als experts.
Essentiële integraties en koppelingen kunnen meeverhuizen naar een nieuwe website. Wel vergt dit vooraf onderzoek en maatwerk.
Wij bieden standaard onderhoudscontracten bij welke website die we opleveren, zowel voor lowcode als code-based websites. Onze support afdeling is volledig gericht op het veilig en up-to-date houden van jouw website. Daarnaast is het mogelijk een marketingabonnement af te sluiten om continu aan jouw website te blijven werken.
Ja, dat kan. We denken met je mee wat je precies wilt, daarvoor nodig hebt en of dit rijmt met je budget. Daarin mag je van ons een adviserende rol verwachten. Voordat we iets bouwen, zorgen we ervoor dat we het eens zijn over de scope (omvang) en de prijs.
Je kunt op allerlei manieren een website bouwen. Een bureau is niet altijd de beste oplossing. Middelgrote tot grotere bedrijven die één of meerdere maatwerk websites zoeken, passen goed bij ons. Daarnaast kunnen we complexere koppelingen en complementaire applicaties efficiënt voor je bouwen. We hebben ons best gedaan onze oplossingen en prijzen zo goed mogelijk te presenteren. Als je hier enthousiast over raakt, dan is een kopje koffie zo gepland.
Ja zeker! We schrijven daar geregeld over. Bekijk onze cases om inspiratie op te doen en meer te weten te komen over ons werk.
Jouw vraag onbeantwoord?
Laat het ons gerust weten. Antwoord krijg je sowieso. Misschien voegen we ‘m zelfs toe aan deze pagina.
Laura Oosterbroek
Voorzien van een strategische blik op techniek. Helpt jou bij het uitdenken en bouwen van de beste technische oplossingen en infrastructuur.