Online pionieren met Unica
Klein beginnen in een enorm grote organisatie. Daar waar online marketing juist nog onbekend en onbewezen is, liggen vaak de mooiste kansen. Je moet ze alleen durven grijpen.
Doelen van Unica
Op het gebied van sales en marketing is Unica, net als veel technische dienstverleners, relatief traditioneel ingericht. Deels door bekendheid van de naam waar simpelweg veel klanten op afkomen, anderzijds doordat er vooral vanuit techniek en de oplossing wordt gedacht. Maar is dit ook de taal die (potentiële) klanten begrijpen en je merk onderscheidend maakt en houdt?
De marketeers van Unica Building Services namen het voortouw om online marketing op poten te zetten. In eerste instantie om aan te tonen dat online marketing klanten oplevert. Later om (nieuwe) proposities gericht en schaalbaar op de markt te brengen.
Bewijzen dat online leadgeneratie werkt
Het internet op met (nieuwe) proposities
Een strategische marketingpartner
Techniek begrijpelijker maken voor klanten
Schaalbaar bouwen van commerciële websites
Outside-in leren positioneren
Samenwerking tussen sales en marketing verbeteren
Over Unica
Unica is een van de grootste technische dienstverleners in Nederland. Vanuit 9 strategische bedrijvenclusters en meer dan 40 bedrijven, levert Unica een breed pallet aan diensten. Het cluster Building Services onderhoudt alle gebouwgebonden installaties, voert keuringen en inspecties uit en levert een belangrijke bijdrage in het verduurzamen van gebouwen.
Voor Unica Building Services hebben we samen proposities als Watertechniek, E-mobility, Smart Security, Cleanrooms en Duurzaamheid ontwikkeld en online vermarkt.
Cases
Elke case belicht een belangrijk project of fase in de samenwerking.
Altijd enthousiast en met volle energie. Helpt jouw marketingvraag vertalen naar een goed plan en concrete oplossingen.